Interview
Het is leuk om een verslag over de wedstrijd tussen ACC 2 en Dosti 2 te schrijven maar het is leuker om de spelers van het tweede te interviewen. Sommige spelers komen met opmerkelijke antwoorden.
Umer, je moest om 9.45 verzamelen maar je kwam pas om 10.20. Waarom was je te laat?
“Kijk, je bent niet te laat als je op tijd bent. Dus als je te laat bent, kan je niet op tijd zijn. Dus ik ben te laat omdat ik niet op tijd was. En ik ben een Pakistaan, logisch.”
Zahir, vorige week speelde je nog in het eerste. Hoe is het om weer een stapje terug te doen?
“Zoveel jongens krijgen genoeg kansen in het eerste. Ik krijg maar één kans. Ik hoor gewoon op een hoger niveau te cricketen. Weet je, ik kan voor het Surinaams elftal uitkomen als ik wil, moet je nagaan brada. En in het tweede heb ik al 2991 runs gemaakt. Ik sta op de derde plaats van alle ACC-ers. Oh, hmmm. Ik wil volgende week in het tweede spelen. 3000 runs!
Rehmet, van alle Zulfiqars, op wie lijk je het meest?
“Ik kan kan goed bowlen, ik kan goed batten en ik kan heel goed fielden. Ik lijk dus sowieso niet op mijn vader.”
Ajit, je hebt je haar geknipt!
“Dat heb ik niet gedaan, maar de kapper”.
Stephan, je gaat binnenkort naar Mallorca. Wat ga je daar doen?
“Ik ben een exchange-player bij MBCC (Mallorca Beach Cricket Club). Ik gooi een bal, daarna sprint ik met een cricketbat naar het wicket aan de overkant. Ik probeer dan de bal weg te rossen, maar ik mis die bal natuurlijk. Daarna laat ik het cricketbat vallen en probeer ik mijn eigen geworpen bal achter het wicket te vangen. Ja, luister ouwe, ik ben natuurlijk de enige cricketer op Mallorca.”
Maninder, wat vond je van de wedstrijd?
“Gewoon…………ik weet niet…………”
Wasim, volgende week is Stephan er niet. Ga jij weer keepen?
“Nee, ik vraag Edwin van der Sar of hij voor deze ene keer beschikbaar is.”
Marvin, how are you doing mate?
“Bloody good, bloody good.”
Robert, heb je dit seizoen al op Muis van Quick Nijmegen gebowled?
“Muis? Nog nooit van gehoord!”
Jan, er komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: ik zie het al, uit de kom!
“Haha, goede grap Irfan, haha!”
Mirjam, bedankt voor het scoren.
“Geen dank, graag gedaan. Ik wil wel elke week voor jullie scoren hoor!”
Irfan, heb je nog een paar flauwe grappen?
“Ja. Hoe noem je bowler op Schiphol? Een uitzwaaidende bowler, haha.”
Nog een paar flauwe grappen:
Hoe noem je een cricketbal die op een computer is aangesloten? Een beamer.
Hoe noem je een wicket die in de top 40 staat? Hitwicket.
Wat is het verschil tussen een rode cricketbal en een witte cricketbal? Beiden zijn rood, behalve die witte.
Hoe noem je een batsman die kan vliegen? Batman.
Hoe noemen ze een nieuwe cricketbal in de V.S.? Een New Yorker.
Wat eet een spinbowler het liefst? Een KitKat: have a break, have a KitKat.
ACC 2 - 170 all out
Doekhie 43, R.Zulfiqar 11, A.Kamboj 24, Ismael 11, Jan 25 not out, M.Kamboj 8
Dosti 2 – 118 all out
Van Boeschoten 3-40-7, Watts 2-20-7, Balk 1-5-5, A.Kamboj 2-30-8, M.Kamboj 0-19-6
R.Zulfiqar één hele mooie vang!
“Kijk, je bent niet te laat als je op tijd bent. Dus als je te laat bent, kan je niet op tijd zijn. Dus ik ben te laat omdat ik niet op tijd was. En ik ben een Pakistaan, logisch.”
Zahir, vorige week speelde je nog in het eerste. Hoe is het om weer een stapje terug te doen?
“Zoveel jongens krijgen genoeg kansen in het eerste. Ik krijg maar één kans. Ik hoor gewoon op een hoger niveau te cricketen. Weet je, ik kan voor het Surinaams elftal uitkomen als ik wil, moet je nagaan brada. En in het tweede heb ik al 2991 runs gemaakt. Ik sta op de derde plaats van alle ACC-ers. Oh, hmmm. Ik wil volgende week in het tweede spelen. 3000 runs!
Rehmet, van alle Zulfiqars, op wie lijk je het meest?
“Ik kan kan goed bowlen, ik kan goed batten en ik kan heel goed fielden. Ik lijk dus sowieso niet op mijn vader.”
Ajit, je hebt je haar geknipt!
“Dat heb ik niet gedaan, maar de kapper”.
Stephan, je gaat binnenkort naar Mallorca. Wat ga je daar doen?
“Ik ben een exchange-player bij MBCC (Mallorca Beach Cricket Club). Ik gooi een bal, daarna sprint ik met een cricketbat naar het wicket aan de overkant. Ik probeer dan de bal weg te rossen, maar ik mis die bal natuurlijk. Daarna laat ik het cricketbat vallen en probeer ik mijn eigen geworpen bal achter het wicket te vangen. Ja, luister ouwe, ik ben natuurlijk de enige cricketer op Mallorca.”
Maninder, wat vond je van de wedstrijd?
“Gewoon…………ik weet niet…………”
Wasim, volgende week is Stephan er niet. Ga jij weer keepen?
“Nee, ik vraag Edwin van der Sar of hij voor deze ene keer beschikbaar is.”
Marvin, how are you doing mate?
“Bloody good, bloody good.”
Robert, heb je dit seizoen al op Muis van Quick Nijmegen gebowled?
“Muis? Nog nooit van gehoord!”
Jan, er komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: ik zie het al, uit de kom!
“Haha, goede grap Irfan, haha!”
Mirjam, bedankt voor het scoren.
“Geen dank, graag gedaan. Ik wil wel elke week voor jullie scoren hoor!”
Irfan, heb je nog een paar flauwe grappen?
“Ja. Hoe noem je bowler op Schiphol? Een uitzwaaidende bowler, haha.”
Nog een paar flauwe grappen:
Hoe noem je een cricketbal die op een computer is aangesloten? Een beamer.
Hoe noem je een wicket die in de top 40 staat? Hitwicket.
Wat is het verschil tussen een rode cricketbal en een witte cricketbal? Beiden zijn rood, behalve die witte.
Hoe noem je een batsman die kan vliegen? Batman.
Hoe noemen ze een nieuwe cricketbal in de V.S.? Een New Yorker.
Wat eet een spinbowler het liefst? Een KitKat: have a break, have a KitKat.
ACC 2 - 170 all out
Doekhie 43, R.Zulfiqar 11, A.Kamboj 24, Ismael 11, Jan 25 not out, M.Kamboj 8
Dosti 2 – 118 all out
Van Boeschoten 3-40-7, Watts 2-20-7, Balk 1-5-5, A.Kamboj 2-30-8, M.Kamboj 0-19-6
R.Zulfiqar één hele mooie vang!
Ballenactie 2012
Select Language
Zoeken
Sponsors
Routeplanner naar ACC
Vul je adres in en je route wordt uitgerekend