Hengelo 1 - ACC 2 28 juni 2009
| De heren 1 van Hengelo Cricket Club krijgen een 10 |
|
| Ajit 6 wickets in 10 voor 16, 4 maidens, 3 vangen en 4 runs not out. Zahir 1 vang, 1 gedropt en 64 not out. |
| De scholieren hebben weer bijna zomervakantie en wachten deze laatste week nog op de rapporten. Ben ik geslaagd? Mag ik naar een hoger niveau? Blijf ik zitten? Moet ik van school af? Wat voor cadeau moet ik voor meester Younis kopen? Het zijn spannende tijden voor de pubers. Ook de spelers van het tweede wachten in spanning af op hun rapportcijfer van de afgelopen wedstrijd tegen Hengelo 1. Ik geef de spelers van het tweede de volgende cijfers: |
Hengelo 1 – een 10. Er werden LBW’s gegeven, niet volledig gelopen runs werden eerlijk aangegeven, de lunch was in orde en de derde inning was gezellig. Hopelijk spelen we volgend jaar weer tegen deze club.
Ajit Kamboj – een 9. Veruit de beste ACC-er van de dag. Hij ving de ballen als meloenen, pakte 6 wickets en sloeg de winnende runs. Die gozer had veel eerder naar de kapper moeten gaan!
Zahir Doekhie – een 8_. Drie uur in een auto gereden en 64 runs (not out) gemaakt. Stak een arm in de lucht nadat hij 2 runs had gelopen: “yes, dat was mijn 3000ste run!”. Okee………..
Maninder Kamboj – een 8. Je hebt steeds het gevoel of het voor hem allemaal niet uitmaakt. Integendeel, goed gebowled en heeft als openingsbatsman 18 overs ingestaan!
Haaaaaaans Smout – een 8. Zou in eerste instantie met het vierde spelen maar wegens een tekort aan mannen bij het tweede, was hij bereid om voor het eerst voor ons te spelen. Één wicket voor 10 runs in 5 overs. Dat hij een vangbal miste die mijn neefje Senna van drie wel zou pakken, maakt allemaal niet uit.
Guy Pathak – een 7_. Topgozer, bowlde goed en pakte een wereldvang: aannemen met zijn rechtervoet en vangen met zijn linkerhand.
Jan Balk – een 7_. Bowlde als vanouds maar pakte (mede door Haaaaaaans…) helaas geen wicket. Zorgt wel voor veel positivisme en gezelligheid in het team. Het team leeft!
Imran Sheikh – een 7. Een jonge bowler die kan uitgroeien tot een grote. Beetje constanter bowlen en hij zal later ongetwijfeld meer van zich laten horen.
Wasim Ismael – een 7. Keept alleen maar omdat het moet. Nuff respect!
Irfan Younis – een 7. Goed gebowled, maar geen wickets. Kort bowlen op mannen boven de 50 verdient geen respect!
Umer Muhammad – een 6. Mocht niet bowlen, hoefde niet te batten en ouwehoert aan één stuk door. Pakte wel een goede vang en maakt SOMS een paar goede grappen.
Suleiman Ghaznavi – een 4. Moest helaas werken. Hij heeft een topdag gemist!
Voor de scorecard, klik hier .
Ballenactie 2012
Select Language
Zoeken
Sponsors
Routeplanner naar ACC
Vul je adres in en je route wordt uitgerekend