ACC-QUICK NYMEGEN 24 juni 2007
Laat mij even terug komen op WIE IS Adnan Anwar I know him for 95 procent he is for shure a good fielder and also good batsman he can ball also good he is a nice guy but i hope he will keep his izzet repect in the game because that is important thing. Kies nooit een slechte pad dat gaat je nergens naar toe lijden
ACC 200 for 7
J.W. 25
Hasrat 28
Alex 50 niet vergeten verywell batted
Sajid 32
And mark some in the 20 dacht ik
Heerlijk geluncht te hebben ook dankzij dat wel lunch van het 4de ook mochten gebruiken het was heerlijk en toen gingen we weer beginnen maar dan met bowlen de opening paar had het zwaar moeilijk en eerste wicket viel in the 3de over op een fulltime ball van Abid mailk saab and when scond wicket came in and we finished 11 overs it started raining and it never stopped for 100 procent the opposite saw a chance and maked use of it they didn`t wanna get in back to chase that big total but we play tip and run on the 3de field with Mister Metthew Emmins he enjoyied very well it was big laugh there terwijl rest in the club huis zat maar uit eindelijk hebben we ze tot 19 uur laten wachten toen zijn we aan drinken gegaan BUT no ALCOHOL for these pakistanis in this team.
And the samosa`s van HASRAT bahi after words waren zo lekker dat nijmegense niet van op houden wisten en wij ook niet natruulijk hij heeft goed zaken gedaan en blije mensen weggestuurd.
Tot slot ik heb genoten van iedereens batting voor het eest dit seizoen hebben meeste jongens het heel goed gebat unlucky for the game but we will get them back next time that is for sure
Quick N. 31 for 1
A. malik 6-17-1
Z. Shah 6-12-0