ACC 3 - VVV 3 2-0 16 juli 2006
Vorige week gewonnen van HTF moesten we tegen VVV and that is normaly big fun to play agains them (with them normal team) lekker op acc 2de veld spelen terwijl het eerste ook thuis speelt gingen wij op beste bowling picht spelen op onze 2de veld toss gewonnen en captain ging voor fielden na dat hij had overlegd met zijn vice captain ( ikke ja ) omdat we een best wel sterke bowling site hadden gezien van uit de kooien.VVV opende met een linkshandig South A. en onze bonds umpire die deze keer een potje wilde spelen Ben Groen wie kent hem niet we hadden ze goed onder controle tot dat Ben uit ging op bowlen van A. Malik kwam er nog een South afrikaan volgens mij zij ging punten scoren en onze bowlerij raakte beetje uit concentratie en onze fielder ook die al hele wedstrijd niet bij waren sommige van ze hoor gelukkig niet allemaal VVV gaf 3 keer geen plam LBW van de South A. en ze maakten allebei iets in de 30s en hun captain K. Baliksoon met zijn mooie 49 n.o kwam VVV. Op
VVV 214
Z. Shah 9 overs 40 en 2
A. Malik 5 overs 27 en 1
S. Raza 10 overs 2
F. al Hassen onze jonge nieuwe talent en Mark Sarre bowlden ook goed, je zou zeggen een grote totale in 40 over dat wordt moeilijk but if you look at our batsmans than is there only one name enough mister S. RAZA captain him self.
Wij openden met J.w.Gilijansen onze best wicket keeper die 2 mooie vangen had vandaag en iedereen bezig houdt op het veld HANDJE KLAAR ging samen met L. Swanenveld een prachtige partnerschip aan met 114 runs toen hadden zij allebei het wel gehad en door vermoeidheid gaven ze allbei wel makkelijk hun wicket weg maar wel op 40 en 41 met wat extras viel er eerst wicket op iets van 130 ofzo en toen kwam meneer ZAIDI ( nee niet ik maar ) Z. Malik hij speelde een prachtige innings weinig fouten rechte schoten (ja ze waren deze keer echt mooi recht op de bat ) terwijl zijn broer A. Malik eerst tijden umpen en daarna van de kant genoot van het batten van zijn broertje en net als wij hoopte hij ook dat hij zijn fifty zou halen maar helaas zat dat er niet in en hij kwam tot een mooie 35 runs. Than it was the turn to our captain with Mark Sarre but this time was the luck for 50 not for our captain he made 27 runs in no time and Mark came also back in very short time en toen B. Sandberg dr in ging en Mark d`r uit kwam hadden we nog 15 runs nodig om te winnen en A. Malik ging er in toen dacht ik van ik kom niet meer aan bat maar ik was nog niet klaar met mijn pads terwijl men. A. Malik op eerst bal clean bowld eruit kwam hij zat nog steeds te dromen van het prachtig batten van zijn broertje dat hij niet zag dat de bal naar binnen swong ( helaas Abid het is niet altijd halwa hihihihihihi) ok nog 10 runs te gaan en B. Sandberg samen met shah gingen ervoor om potje binnen te tikken en opgeven moment was het tie en ik wilde maar niet rennen van de dooie wicket en zei tegen Bart alleen 4 of 6 al spelen we alle 4 over dr nog en Bart lachte en ging ermaar voor 2 keer naar voren stappen 2 keer naast zitten en dan keeper ook 2 keer net mis gestumpt maar de 3de keer tja helaas voor Bart maar toen was de keeper wel op tijd bij MAAR BART HAD DAAR VOOR GOED GEBAT HOOR mooie slagen ok Z. Shah tikte het pot binnen samen met F. al Hassen 5 not out en o not out z. shah 3 ballen gefaced een 4 en 1 ACC 3 215
J.w. Gilijansen 41 ( genoten jongens WELLDONE )
L. swanenveld 40 (sorry de punten kunnen ook wel andersom zijn )
Z. Malik 36 ( tuwi yaar aj te patte hi chak ditte si tu yaar zaidi)
DAMES HEREN BESTE CLUBGENOTEN vanaf heden geen verslag meer van deze versalgsman want ik ben komen 7 weken op vakantie ik doe het niet graag in cricket seizoen maar dit is verplicht.
DAAROM WENS IK ALLE ACCers EEN HELE GOED SEIZOEN 2006 EN IK HOOP DAT ONZE EERSTE KAMPIOEN WORDT EN 2DE ZICH VEILIG STELT EN 3DE KAMPIOEN WORDT EN DE REST OOK EEN MOOIE SEIZOEN MEE MAAKT.
EN NIET VERGETEN ZAMI`S JONGEN OP NAAR DE 10DE KAMPIOENSCHAP IK HOOP NIET DAT HET MOEILIJK WORDT ZONDER MIJ MAAR JE WEET HET REIN HEB JE MIJ DRINGEND NODIG DAN HOEF JE ALLEEN MAAR TICKET TE STUREN EN VRAGEN AAN MEV. VERDONK OF IK EVENTJES IN NL. MAG KOMEN
GROETJES TOT ERGENS IN OKTOBER OF NOVEMBER JONGENS
Z.SHAH
Ballenactie 2012
Select Language
Zoeken
Sponsors
Routeplanner naar ACC
Vul je adres in en je route wordt uitgerekend